Alla inlägg den 18 februari 2009

Av Madde - 18 februari 2009 10:30

Dagens vikt: 107,9   -  totalt -1,1 kg

Av Madde - 18 februari 2009 10:21

SUCK!!! Jag vet precis vad som är mitt problem! Jag måste skärpa mig och räkna poäng...tycker att ja men den lilla biten gör väl ingen skillnad...men när den lilla biten blir många små bitar...tja...då gör det nog en j-a skillnad!


Är sååå besviken idag. Ställde mig på vågen imorse och det var inget kul! Kände hur gråten nästan kom i halsen när jag tittade på de hemska siffrorna som stod där! 107,9 hur f-n kunde det bli så??? Ja, jag vet...jag MÅSTE räkna poäng! Och tro mig...det gör jag från och med NUUUUU!!! Jag fyller i checklistan på VV så fort något träffar mina läppar. Nu ska ni se...nu e jag på gång! Ikväll SKA jag sätta mig och göra en matlista och handla via nätet...återkommer hur detta går!!


Nu måset jag nog jobba lite...kände att jag bara var tvungen att skriva av mig! Måste nog läsa lite om er andra ikväll så jag får lite peppningar! Ska även leta upp någon bra Vv föreläsning som jag kan börja gå på...fixar nog inte detta själv...snyft!


Kramar M

Ovido - Quiz & Flashcards